Dom bästa stunderna är när du håller i min hand!♥

asså ska jag ta bort bloggen eller inte? Vet inte riktigt...
Iallafall jag har inte bloggat pga jag har inte kunnat då jag stack till en kompis, riktigt smart gjort måste jag säga då mamma ringde snuten och hela skiten... busig chey! Så jag har utegångsförbud i två veckor men jag kan leva med det då jag faktiskt ska bo hos min moster ett tag. Förhoppningsvis så blir det lite bättre då.
Idag  så åker jag iallafall till min moster, ska snart börja packa men funtar på att ta en dusch först! Men men ska sola ett tag nu då solen ligger på vet ju inte hur länge den stannar kvar ;). Men bloggar kanske innan jag åker annars bloggar jag när jag kommer till tyresö!
Syster du är mitt allt! ♥

Kommentarer
Postat av: vicci

Jag älskar dej, världens finaste chey!<333333

2011-07-20 @ 12:43:41
URL: http://vicpic.blogg.se/
Postat av: Alexx

Men bby vad haru gjort? Vad händer? Berätta! Jag finns allyid för dej!! <3333

2011-07-21 @ 17:40:14
URL: http://Aalexxaandraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0