Ett litet jävla sandkorn på jorden

Hejsan snoppsan! ;)
Lite taggad till i morrn jag är faktiskt, Ska åka till farsta och träffa en gammal kompis. Ska bli super kul har inte träffat honom på ett år och ja haha det slutade inte vackert..! Haha vi får se vad vi hittar på för bus i morgon?! :)
Aja just nu sitter jag och Vicci vid varsin data passar ju såklart på att blogga då ;)
ÅÅÅÅÅÅH måste bara säga att jag har världens sötaste kompis

Seriöst hur snygg får man bli?♥
Hihi lånade bilden från hennes blogg då jag inte har ngn bild på henne på denna data (a)

Kommentarer
Postat av: Alexz <33

Asso du e ju bara för jävla gullig!! Jag vet fan inte cart jag ska ta vägen!! !!!!!!! <333 älskar DIG!!

2011-07-07 @ 16:39:06
URL: http://Aalexxaandraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0