Pick me choose me love me.

Måste skriva av mej lite...

JAg känner mej så tom... Vet inte varför. Så ensamt även fast jag umgås med familjen och vännerna vet inte vaad det är ällt känns bara så fel. Ångesten tar sakta över mej jag blir lixom som helt borta från världen. Vill inte ha det såhär, vill inte må dåligt, men jag har ju knappast valt det. Det känns som allt som händer är mitt fel.
Just nu vill jag bara bort, bort från världen bara för ett tag lixom. Känns som om jag aldrig kommer att vara samma glada tjej som jag en gån varit.

Försöker att inte visa vad jag känner men det är svårt har försökt så länge det blir bara svårare och svårare. Det är så svårt när man inte kan berätta hur man känner. Vill inte att folk ska tro jag är en dålig person men blir arg och ledsen på mej själv och då går det ut över andra. Vill inte att det ska vara så men det bara händer...! Just nu så känns det som att allt ska försvinna.


Kommentarer
Postat av: Vicci ♥

Gör allt för att du ska vara glad, älskling<3333333

2011-07-04 @ 09:36:27
URL: http://vicpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0