Tyresömys!

Hejsan

Har inte hunnit/ kunnat bloggat förns nu hoppas ni överlever! ;)
Aja idag blev jag väckt runt 11:00. Gick upp direkt och gosade med min guddotter en stund sedan gick jag ut en stund.
När jag kom in åt jag lite frukost sedan passade jag min guddotter hon är bara för underbar♥
Efter att jag passat henne en stund hoppade jag in i duschen kände mej så ofräsch...! Fixade mej lite, sen åkte vi till min moster en snabbis sedan till nynäs!

Aja ska göra lite tidsninställda inlägg nu så ni får nått att läsa när jag inte kan blogga ;)


Kommentarer
Postat av: vicci

låter super bra!(tidsinställda inlägg alltså...)<333

2011-07-03 @ 23:33:43
URL: http://vicpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0