Utan dej i livet blir det bara knas!

Jag just nu :p
hehe hejsan... skäms faktiskt  lite över att jag inte bloggat men jag har haft fullt upp med hästar och shopping ;)
Aja åker hem idag skönt! Visst har det varit mysigt på gården med hästarna och det men jag har också mått väldigt dåligt av olika anledningar. Iallafall vi kom till Göreborg i onsdags då packade vi upp lite sedan gick vi och käkade mat! Efter maten red jag och Sara (Sara är min mammas morbrors dotter det är dom vi bor hos btw...) Jag fick rida ett sto som heter Lilla Gumman, super gulligt namn :) Men iallafall eftersom jag aldrig ridit henne tog jag det ganska lungt och gjorde lite skänkelvikningar och öppnor och slutor, bara för att mjuka upp henne lite och för att se om hon lyssnade. Sedan massa övergångar.  Hon var riktigt trevlig att rida lagom pigg. Efter ridpasset så chillade bara typ.
Vill ni att jag berättar mer om mina dagar i göteborg? :)
Aja ska lyssna på musik nu bloggar senare ;)

Kommentarer
Postat av: Alexx

Klart vi vill!!! Berätta!!! <333 o vad mådde du dåligt av älsklibh? ;( <333

2011-07-21 @ 17:38:19
URL: http://Aalexxaandraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0