meningslöst..

har inte haft tid, har inte haft lust att blogga men nu måste jag, måste skriva av mej lite känner jag!

Orkar inte vara såhär,vill inte, kan inte! Hur orkar vissa människor bete sej som dom gör? Visst alla är inte perfeka men asså allvarligt vad är det för fel på folk?!

Att trycka ner andra hjälper inte, att slå folk hjälper verkligen inte, urcsh!

Den här veckan asså va ska jag säga, har varit arg,ledsen, besviken! Måste bort, bort från den här äckliga staden, bort från alla äckliga människor här. Panik vad ska jag skriva måste ut, ut och springa, rensa tankarna!

jag kommer lacka snart vafan ska jag göra?! Känner bara hur ångesten tar över!


pick me, choose

Bild från google


Kommentarer
Postat av: vicci

du o jag drar nånstans! Måste fan oxå bort från den här skiten ett tag! Vi snackar mer i morron, älskling!<3

2011-06-19 @ 23:35:53
URL: http://vicpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0