move like a freak

sorry for bad update!
Hade ingen lustb att blogga igår det har hänt lite saker osv, inget jag kan ta upp här!
Aja igår natt sova jag absolut ingenting det var jätte jobbigt. Jag låg och tänkte i flera timmar. Men men... runt 7 så bästemde jag mej för att gå ut me hundarna det var skönt att få frisk luft. Jag åkte med mamma till nynäs för att komma bort en stund. Men runt 8 så vart det för mycket så jag gick och la mej och sov ett par timmar.  Jag vaknade av att vicci ringde mej hon var i nynäs hehe fick lite panik då ;s Haha vi satt bara vid datan och sedan käka vi lite sedan åkte vi till sorunda och gjorde ingenting...
aja ska inte plåga er längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0