Dressyr

God morgon, vaknade för ca 2 tim sen men mitt internet ville inte fungera så jag kunde inte blogga :(
Idag då, vad händer? Jo jag ska sätta på mej ridkläder fixa håret, sminka mej i think? ska ju bara till stallet så... sedan ska jag ta bussen till stallet! Idag står det dressyr på schemat så jag ska rida Figaro! Efter stallet vet jag inte är lite nervös idag, då min mamma och pappa ska på möte hos sos. Får se hur det går :s.
Innan jag åker till stallet så kanske jag ska gå ut på en promenad skulle vara skönt, Vi får se hur det blir.
♥Älskade F♥

Kommentarer
Postat av: vicci

Hoppas att dressyrpasset går bra på söta Figaro! :) <3333333333

2011-05-26 @ 15:56:41
URL: http://vicpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0