Marknad.

Hellu
Förlåt för dålig uppdatering idag har haft fullt upp. Först så städade jag och Vicci HELA sverige... Nä men mitt rum iallafall. Det tov två timmar tror jag och då städade vi inte klart hela. Efter det vi städat så fixade vi till oss lite sedan tog vi bussen till ösmo där det var marknad. Fick med mej lite smått och gott hem. Vi var på marknaden några timmar och chillade. Efter marknaden gick vi till pendeln där vi blev hämtade av mami då åkte vi och handlade mat. Efter att vi handlat åkte vi hem och fortsatte städa medans mamma lagade mat. Efter maten har vi inte gjort något speciellt, tagit en promenad. Nu ska jag och vicci kolla på film, Älska mej heter den.
//Nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0