Du förstår inte...

Jag har bestämt mej... JAG SKA BLOGGA! :D
Hihi, tänkte berätta lite vad jag har gjort idag också ;)
Idag så gick jag upp kl 9 fixade frukost till familjen med Nenno sedan fixade jag mej och sånt. Efter det tog jag och Nenno bussen till tumba och därifrån till stan och shoppade massa kläder, GRYMT nöjd! Skulle ni vilja se vad jag shoppade? :) Skulle göra en annan sak också men det vart lite strul så det blir den 6 November istället mer får ni reda på senare. Vi mötte upp Forrogh i stan också ytterst trevligt :) Vi åkte hem efter några timmar då vart det handla lite så saker på Time sedan middag. Efter middagen har det inte hänt så mycket väntar just nu väntar jag på Vicci :)
(old pic)
smell u later;)

Kommentarer
Postat av: Vicci

Jag tycker att du borde lägga upp bilder! :D

2011-10-08 @ 22:52:12
URL: http://vicpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0