Life’s a bitch and then u die

cha cha.
BRITNEY ÄGDE SÅ JÄVLA HÅRT :D Love it♥ vill ni se lite bilder från konserten? ;)
Iallafall åkte in på konserten igår kväll runt halv 8. Då väntade jag utanför med vicci sedan tog vi bakvägen in. Vi fick lätt bästa platserna haha längst framme vid haha rockade loss! Hon är så jäkla grym förebild! ÅÅH ville verkligen inte åka hem efter konserten ville ut och festa :( Vart verkligen ledsen var super taggad på att gå ut ju. Men men får tagga till helgen då blir det ALL IN! Busig jag är ;)
.
.
I morgon efter skolan åker jag antagligen in till stan och chillar där tror jag ska dra med Paulina också.
Jag och snyggaste amir efter konserten!:D

Kommentarer
Postat av: Linnea Matros

Åh lyckos dig! :o

2011-10-19 @ 15:10:00
URL: http://linneamatros.se
Postat av: Alexandra Pallin

j LÄGG UT BILDER!!!

2011-11-14 @ 19:28:14
URL: http://Alexandrapallin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0