Jag älskar dej

Hejsan
Idag har det varit en ganska stressig dag då min guddotter fyller ett! Har hunnit baka tårta,fixa håret, sminka mej, vikt servetter på 4 timmar fett grymt! Iallafall firade Henne sedan åkte jag och mina mostrar och käkade innan vi rullade vidare på handbolls match min mamma spelade... dom vann men spelade helt okej finns mycket dom skulle behöva träna på men men i don't care. Kom hem för någon timme sedan och sitter just nu och gör ingenting eller jo, jag bloggar för fullt kommer upp massa tidsinställda och jag har jätte många bloggidéer så håll utkik ;)
nu ska jag fortsätta fixa tidsinställda
PUSS!

Kommentarer
Postat av: vicci

Det är bara sååå bäst att du har börjat blogga igen!!<3

2012-02-06 @ 12:49:43
URL: http://vicpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0